уторак, 6. октобар 2009.

Super Heroji

Hominid studio i Digimedia predstavljaju:

Stuttgart online: Superheroj
Radost svakom domaćinstvu
© 2009 Odličan hrčak / Digimedia

Kamera: Branimir Milovanović i Vladimir Miladinović
Konsultanti na projektu: Nenad Racković, Jelena Rosić
Scenario i režija: Kicosh

Hvala:

Boemskom Sindikatu, Andrijani, Ani, Mariji, Jeleni, Selmi, Lazi, Pavlu, Šilji, Relji, Dušanu, Jamesu, Scwabi, Jakovu, Suni i ekipi sa broda 20/44


+ poklon pesmica





Moji su drugovi super heroji,
Oni imaju posebne moći.
Svi puno pate zbog toga
plaču k’o deca na kraju noći.

Jednom je jedan od njih pošmrkao auto ceo.
Šmrkao ga je godinu dana.
Deo po deo
šmrk, šmrk, šmrk
Na kraju ga je puno glava bolela
I bio je nekako ukočenog pogleda

Jednom je drugi popusio čitav stan
Sve je uradio potpuno sam.
Puš, puš, puš...
Pušio je svakoga dana po nekoliko grama stana...
Posle ga je ujutru obuzimala strava

A jednom je moj drug popio veliko jezero.
Po ceo dan se smejao.
hihihi hihihi
Sve mu je bilo super i lepo.
Veliko jezero a on jedan.
Posle je uvek bio žedan.

Ja sam jednom umeo da letim,
Leteo sam visoko do neba.
I preko
Bilo mi je baš lepo.
let, let, let
A onda sam sreo oblak veliki, sivi.
Tom oblaku su moji drugovi za nešto bili krivi.
Ja od tada ne letim više.
I jako se bojim oblakove, strašne, kiše...

Moji su drugovi super heroji,
Oni imaju posebne moći.
Svi puno pate zbog toga
Plaču k’o deca na kraju noći.









1 коментар: